کامپیوتر وپیرآمون آن

کامپیوتر وپیرآمون آن
 
وبلاگ شخصی سعید افخمی
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 530
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين

  •    چقدر حافظه لازم داريد؟ ممكن است بخشی از هارد خود را به صورت حافظه مجازی (Virtual memory) در آورده و آن را در اختيار برنامهها گذاشته باشيد، اما هر چه باشد اين حافظه كندتر از RAM خواهد بود. حداقل RAM مورد نياز برای XP ، 64 مگابايت است. اما در بسياری از موارد حتی 128 مگابايت هم برای اجرای چند برنامه به طور همزمان جوابگو نخواهد بود.
       خودتان میتوانيد آزمايش كنيد. در هر لحظه تنها يك برنامه را باز كنيد. اگر كارايی آن برنامه بيشتر از حالتی بود كه با ديگر برنامهها باز میباشد. RAM سيستم شما كافی نيست. برای برنامههای استاندارد معمولی 256مگابايت حافظه كافی است. اما اگر با فايلهای چند رسانهای (MULTIMEDIA) خيلی سر و كار داريد يا با بازیهای با گرافيك سنگين كار میكنيد، به سراغ 512 مگابايت يا يك گيگا بايت RAM برويد.
  •    ويروس يابی كنيد. اگر سيستم شما بسيار كند شده است، ممكن است ويروسی باشد. برنامه آنتی ويروس خود را از طريق سايت آن به روز آوری (update)كرده، سيستم را scan كنيد.
  •    از ابتدا شروع كنيد. برخی كاربران به نصب و unistall نرمافزارهای مختلف عادت دارند. اگر شماهم از آن دسته هستيد، بايد بدانيد كه بيشتر اوقات برنامههای uninstall بخوبی عمل نمیكنند و تعدادی از فايلهای نرمافزارها را روی هارد شما باقی میگذارند. به مرور زمان اين فايلهای بیخودی و اطلاعات و اطلاعات به دردنخوری كه در رجيستری ويندوز باقی مانده است، سرعت ويندوز را پايين میآورد. در اين موارد تميز كردن رجيستري، معمولا مفيد است. گاهی نيز نصب مجدد reinstall ويندوز شما را ياری میكند.

   در پايان ذكر اين نكته را ضروری میدانيم كه متاسفانه در بازار ايران نسخههای متعددی از ويندوز xp وجود دارد كه برخی از آنها نسخه آزمايشی يا مدت دار (trial version) بوده و پس از مدتی از كار میافتد. در تهيه سیدی اين سيستم عامل نهايت دقت را به كار ببنديد. به هنگام سازی و نصب نسخههای اصلاحی (Patch) را فراموش نكنيد. سری به سايت www.microsoft.com بزنيد و همواره ويندوز و ديگر نرمافزارهای خود را به روز نگهداريد.

منبع: PC Magazine

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط سعید افخمی